Koselig om du vil følge meg.

mandag 27. juli 2009

Så er vi begynt på en ny uke og august er ikke mange dagene unna. Dette går fort, veldig fort. Sommer har vi ikke hatt så mye av , men vi kan jo håpe på en fantastisk sensommer. Det gikk litt fort i svingene i forrige innlegg , Så jeg fikk ikke takket Gjertrud med bloggen LIVING WHITE skikkelig for de to utmerkelsene jeg fikk fra henne . Takker så mye for fine ord. Skal finne noen i morgen å gi de videre til.
I dag har jeg malt og malt. Det har hvert herlig å kunne klare dette. Satser på å få siste strøk unna i morgen. Malingen var grei den , og for meg var det en fordel at den var luktfri. Det ble litt mer arbeid enn jeg trodde , må faktisk ha fire strøk. Bilder kommer når alt er ferdig . Er ikke så glad i å vise fram rot.
Kjenner at nå er det på tide å finne sengen, må bare ha med en aldri så liten blomst eller to.
og med det,
En riktig god natt .

Ingen kommentarer: