Koselig om du vil følge meg.

mandag 6. desember 2010

Hei alle sammen.

Falt vist helt av lasset en stund jeg.
Har knapt orket å se på en pc. Sikkert fordi jeg har holdt på med 
så mye bilder som skulle bli ferdig.
Det meste står litt på hodet her nå , bruker å ha det ferdig pyntet 
på denne tiden  , skal prøve å få tatt juletreet i morgen.
Har vært litt styr med Trixie -Bell  som innbiller seg at hun er mamma
Denne gangen er det et pipedyr som vaskes og stelles og passes på..
Dette hender før hver løpetid, begynner å dempe seg litt nå
.men hun er ikke helt enkel når dette står på..
Kan ikk vise noe særlig julebilder
men søte fugler er der.



Ha en fn ny uke

14 kommentarer:

Rejen sa...

Fine fugle billeder, de er rigtig gode...en god uge til dig...Fin engel du har fået...;-D

Elsa sa...

Nydelige fuglebilder.
Nå har jeg kost meg i bildebloggen din, og du er en utrolig flink fotograf.
Redigerer du bildene dine etter at du har lagt de inn på bloggen, og i tilfelle hvilket bildeprogram bruker du?

Ruth Bernssen Bø sa...

Vakre fuglebilete som alltid.

God kveld.

Tussi sa...

Nydelige bilder!
Her står også alt på hodet, men hos meg er det heeeelt vanlig på denne tida...
Ha ei fin uke :)

Malys krok sa...

Slik var det med Maja, den forrige hunden vår! Var ganske ille mens det sto på!
Ikke særlig pynting her heller! Er litt tidlig for det. -Margit-

Mie fra Mies Mirakler sa...

Så skjønne fuglebilder! Hvordan kommer du så nært innpå de? Fantastisk å kunne se småfuglene på så nært hold her hos deg. *♥*

Fjordheim sa...

Flotte fuglebilder.
Velkommen innom min Englekalender med trekning av englegaver.
Ønsker deg ei riktig god
adventsuke :)

Evelyn sa...

Hei :) som vanlig masse fine bilde her inne... har ikke vært innom billed bloggen din jeg men skal prøve å få det til også...

Ha ei flott førjulstid, husk det er lov å kose seg og slappe av også.

Klem fra Evelyn

Nette Cecilia sa...

Dom är så otroligt vackra dina fågelbilder,kram Nette

Kamerasamleren sa...

Hei Laila Karin
Måtte en tur innom deg for å hente litt overskudd og gode opplecelser. Samtidig som jeg får se om alt er i orden. Du sier du har falt litt av i det siste, en kan få tendenser til det i blandt.Jeg synes du er flink jeg, til å holde deg på plass.

Som alltid gode opplevelser å hente her, både når alt går som det skal og når motbakkene blir i bratteste laget. Fine desemberdager ønskes deg fra han Karl med ønsker om en tålelig helse.

Bestemor Drillo sa...

Flotte bilder som vanlig!
Klem fra bestemor!!

Petrinetrollmor sa...

Hei igjen Laila-Karin !

Nydelige fuglebilder !!! Du er virkelig flink !

Det eg har gjort av juleførebuing hittil, er å ha bakt sirupsnipper og nesten ete dei opp !!! Har fiksa nokre julegaver, men ellers blir det ei slapp førebuing. Foten krev sitt og det viktigaste er å få den på "beina" igjen. Men det "går" framover :)

Ønsker deg ei fin førjulsonsdag :)

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei Laila Karin.
Innom for å si ..
Hjertelig takk for gaven.
Nydelig smykkesette jeg vant hos deg.
Nydelig bilder fra deg igjen.
Ønsker deg fortsatt fin førjulsuke.
Stor klem fra meg.

Anonym sa...

Hei.Kjempe nydelige fuler.NYDELIGE BILDER.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.