Koselig om du vil følge meg.

lørdag 11. desember 2010

Et lite livstegn fra meg .
Vil bare ønske dere alle en riktig fin helg.
Her går det litt opp og ned ,formen er stort sett bra  men jeg sliter litt 
med en veldig tretthet, så det er smått med kommentarer fra meg.
noe jeg beklager. En stor takk til de som fremdeles titter innom.
Som vanlig er  det fuglebilder fra meg.

I dag  skal jeg prøve å få tatt huset skikkelig og så blir det muligens besøk
av barn og barnebarn . Det er alltid like koselig.
Ha en riktig fin helg.
 Du finner flere fuglebilder her

20 kommentarer:

Nanne sa...

Vakre bilder som alltid. Det er en fryd å besøke bloggen din.

Tovepia sa...

Og sannelig var det flotte bilder!!
Her har jeg prinsen denne helga, og det er fart i stua;)
Kos deg med helgabesøk, håper formen stiger, klemmer fra meg;)

Kamerasamleren sa...

Til velbehag og og nytelse i dag som vanlig her. Takk for at du stakk innom i dag og nevner at jeg har svart på kommentaren. Får du tid, kan du jo se innom å sjekke hva den går ut på.

Kos deg i helga med barn og barnebarn.

ralfefarfars paradis sa...

Håper formen blir bedre!! Nydelige fuglenbilder- du må være fuglenes beste venn;)

Havfruen sa...

Nydelige bilder:) Riktig god helg og kos deg med besøk:)
Klem:)

Nette Cecilia sa...

Helt otrolig bild ,trodde det var en kolibri på den lilla bilden i blogglistan,kram Nette

Sylke Feldhusen sa...

Det øverste bildet var spesielt levende! God bedring til deg, håper du får igjen overskuddet etter hvert. Ha en fin adventshelg!

Klem

Mira sa...

Bildene dine er en fryd å se på! Selv rotta. Det er vel ulempen med foring, at det kan dukke opp slike. Dumt at fuglene søler så mange frø med innhold, og ikkje bare skall.

Ønsker deg ei fin helg, Klem,

Lissie sa...

Flotte bilder! Det øverste er et fantstisk blinkskudd!

Kos deg med besøk og god bedring!

Ha en god helg!

Mia sa...

Ett otroligt foto ja, man ser ju varenda fjäder, dom är ju helt flortunna. Ett otroligt bra bilde. Hoppas du snart mår lite bättre och hittar lite överskott, förjulen tär på krafter men vara så trött måste vara slitsamt. Ha en riktig fin helg du också :)

bentetove sa...

Kjempefine bilder !
Må du få en koselig helg med barn og barnebarn:)

Janne i Fagerlia sa...

Dine fuglebilder er som alltid like fine. Riktig god adventshelg!

Besta sa...

Ha en fin helg du også:)
klem fra marilyn

Jorunn Elizabeth sa...

Nydelige fuglebilder du har tatt. Håper formen blir litt bedre. Ha en god helg videre. Klem fra meg

Lunalei ;-) sa...

Åh, så nyyydelig det første bildet var! Et riktig blinkskudd!!!
Ønsker deg riktig god bedring og en flott 3.søndag i advent i morgen!
Klem fra Lunalu

... sa...

Du er flink til å mate fuglene :) Og flotte bilder som alltid!

Ønsker deg en fortsatt fin helg, og 3. søndag i advent.
Klem

Anne Britt sa...

Takk for at du er her igjen! Har savnet deg, jeg. Takk for fin kommentar hos meg. Du er en trofast,leser du!

Anonym sa...

Det er helt i orden med fuglerbilder, for jeg vet ingen som tar bedre bilder av de små nurkene! Håper formen er bedre og at du får en fin adventsøndag. Klem fra meg**

Brit. (lille meg) sa...

Jeg er så imponert over fuglebildene dine!
Du er en flink fotograf!
Håper formen din bedrer seg!
Ønsker deg en fin adventsøndag!:)

Stubbetufsa sa...

Kan du ikke få barn og barnebarn til å ta huset en omgang for deg?
Det gjør de sikkert med glede. Så kan du gjøre andre ting du vil ha gjort!
Men kos deg, det er godt å få dem på besøk!