Koselig om du vil følge meg.

mandag 14. september 2009

Der var de igjen..

I dag har Trixie og mamsen hvert på tur . Mye spennende for en liten hund i området rundt her.
og etter en liten samtale med Trixie som jo mente at nå , nå var det sommer Ja da kom vi fram til at bildene vi tok på vår lille tur De er sommer de.
Jeg lar bier og blomster tale for seg selv
Ha en herlig sensommer kveld. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer fra dere, Er ikke så flink selv for tiden, formen er ikke helt i hundre og jeg blir lett sliten.

7 kommentarer:

Brit. (lille meg) sa...

Så flotte bilder! Jeg er imponert over disse macrobildene av biene! Så flink du er!
Sikkert koselig for lille Trixie å gå på oppdagelsesferd.
Håper formen din blir bedre! Ønsker deg god bedring, og ei fin uke!:-)

sylysten sa...

Flotte bilder;o)
Her på sørlandet, har vi snev av sommer for tiden. Vel og merke når solen er oppe og titter frem;o) Deilig er det iallefall.
Klem
Linda;o)

Tovepia sa...

Stadig flotte bilder fra deg. Så hyggelig at du har lagt deg som følger av min lille butikk;)
Håper virkelig formen din blir bedre, ønsker deg god bedring!!
Klem fra meg.

Black Feathers sa...

Så flotte bilder, lengtet tilbake til sol og varme jeg nå. Leit å høre at du ikke er i form, men håper at den snart blir bedre ;)

Ha en fin dag.

Malys krok sa...

Etter disse fine bildene å dømme må jeg nesten være enig i at det er sommer der dere går tur, men kalenderen viser noe annet. Her har vi hatt litt sørvest i dag, men fint turvær, som Emma og jeg benyttet oss av, med å gå en tur i marka. Deilig! Synd du ikke er i form, håper du kan få det litt bedre igjen. Hilsen Margit.

Bestemor Drillo sa...

Flotte bilder ! Det er mye cairn terrier i den lille frøkna ser jeg, søt er hun i allefall. Klem til deg !

José Ramón sa...

A very interesting blog

Greetings from creativity and imagination photos of Jose Ramon. Greetings