Koselig om du vil følge meg.

mandag 25. mai 2009

En lenge savnet venn er hjemme.

Etter lang tid er endelig min kjære symaskin kommet hjem. Så nå gleder jeg meg til å få sy igjen.
Ikke så mye brodering foreløbig da jeg har problemer med å få instalert programmet.
Men i all tilfelle så skal jeg få sydd noen nye gardiner til kjøkkenet .
Her er min herlige maskin som jeg virkelig har savnet.
Har masse stoff som bare ligger å venter , så nå for jeg se hvor flittig jeg
klarer å være.

Gleder meg til å sette i gang. og sier som Gunnila Dalhgren.

JEG GÅR HELHJERTET INN FOR BÅDE DET JEG PLANLEGGER

OG DET JEG GJØR.

5 kommentarer:

Britaiskogen sa...

Hei, her føler jeg at fortsettelsen blir spennede..Ei flott maskin med en moivert eier. Lykke til!

Tovepia sa...

Da blir det spennende for oss å se hva du kommer til å sy framover;) Kos deg med symaskina og tryll fram spennende prosjekter;)

miss marple sa...

He-he,har en symaskin stående jeg også..(bokstavelig talt!!) klarer vel å sy en noenlunde rett søm,men det er vel også det hele...
Kan`ke være ekspert på ALT,heller;)

Sidselsidserk sa...

Det var maskina si det! Gleder meg til å se hva du tryller fram.

Orlaug sa...

Oi, so flott symaskin du har...som broderer òg?? skjønar godt at den har vore sårt sakna.....gler meg til å sjå kva du tryllar fram.