Koselig om du vil følge meg.

lørdag 18. april 2009

Luta lat.

Utrolig i Bergen i dag. Her er det bare til å glemme alle planer om husarbeid. Selv om allergien er begynt å gjøre seg gjeldene er det bare å komme seg ut . fikk kjøpt litt planter i går . De er nå kommet på plass, så nå blir det trivelig etter hvert. Et gammelt cd rack som skulle kastes ble grunnet og sprayet . Stemorblomstene står flott der. Ikke så veldig mye å skrive om i dag, ingen seriøse betrakninger eller noe.Tror hodet mitt går litt på tomgang. Men snart skal jeg gå i gang med å male soveromsmøblene etter mine foreldre . Det er Krogenes møbler og de er grønn!!Jeg vurderer å male dem helt sort eller hvit ., klarer ikke bestemme meg. De er jo gammeldags i stilen . Noen som har ett forslag? Ha en strålende helg alle sammen. Nå skal jeg nyte solen.

Ingen kommentarer: