Koselig om du vil følge meg.

tirsdag 28. april 2009

Frusterende

I dag har jeg hvert helt utmattet av allergien. Det er så frustrende . Man venter på våren og bli kjempeglad når den kommer, men så var det dette med pollen da. Jeg nekter å bli sittende inne ,så når solen skinner må jeg ut. Det straffer seg som regel . Så nå er det rennende øyne og fullstendig tett. Ja noe skal det jo være. Så noe helt annet . Jeg sitter med to ødelagte prismelamper og noen kilo prismer . Er det noen med gode forslag om hva jeg kan gjøre med dem?

Tenkte jeg muligens kunne feste dem på en sort lysekrone jeg har fra før. Noen i hvert fall. Jeg sprayet en stor glass lysestake i dag og det ble faktisk veldig bra. Var ikke helt sikker på dette ,men så kom jeg til å tenke på at dette hadde jeg gjort for mange år siden på glass og det gikk veldig bra. Det er den største staken.. Skålen med blomstene laget jeg for flere år siden En helt vanlig ildfast glass skål og et omvendt is glass limt sammen med Aralditt

Nå venter sengen så god natt dere.

Ingen kommentarer: