Koselig om du vil følge meg.

søndag 26. april 2009

Farmor på Facebook

Facebook er den rette plassen dersom du ikke har sett barnebarna på en stund. Veldig kjekt for en nysgjerig farmor. Her får du vite om nye og gamle kjærester, dagens klesplagg og mye mere. Så nå vet jeg at Henriette er litt franskinspirert for tiden.

Christina kom på femte plass på ridestevne i Alvøen i går. Hun er strålende fornøyd både med seg og hesten og det er farmoren også. Flott jente og en flott hest.

Minste barnebarnet finnes også på Facebook selv om storesøster er med.

Morten heter han . Han kan si de utroligste ting. Jeg må bare fortelle en episode som min
svigerdatter fortalte meg. Morten hadde en vanskelig dag og mammaen var helt oppgitt. Hun sier Nå går vi på kjøpesenteret og selger deg din umulige unge. Etter lang tids tenking kommer det fra pjokken, tror jeg må være her for du må jo skjønne det mamma at det er ingen som vil kjøpe en umulig unge! Er de ikke herlig?
Alt for denne gang . Ha en fortsatt fin søndag

1 kommentar:

irina sa...

Pene barnebarn. Sikkert lik bestemoren sin. har ikke fått lest noe her...men skal gjøre det i morra.

Må natte...er kvalm...men øynene er bra !!

Stooooor klem