Koselig om du vil følge meg.

mandag 17. februar 2014

EN LITEN OPPDATERING




Enda en måned er gått,.
Ting går ikke alltid  som planlagt.
Så like etter slo ryggen seg vrang igjen.
Jeg får stadig mindre brudd
 og ryggen synker mer og mer sammen
Da jeg er benskjør er dette
 noe som er blitt veldig mye være 
etter hofteoperasjonene.
Så nå må jeg venne meg til med rullestol 
både ute og inne.
Har hatt en veldig flink ergoterapeut hjemme.
så det meste blir tilrettelagt .
Blir bare enn ny situasjon å venne seg til.
Det går vel dette og,håper det tross alt gjør ting 
litt lettere for meg.og at jeg kommer meg mer ut
Slik det er nå er det vanskelig å stå
 mer en tre fire minutter av gangen.
Om ikke annet så kan jeg glede meg over hagen 
og fuglelivet  her.
Nå skinner solen og det er nesten vårlig ute.
Om ikke så lenge kan jeg glede meg  over
alt som våkner til liv 

Ønsker dere alle en strålende dag

17 kommentarer:

Furulunden sa...

Det er så godt når solen skinner, men så trist å høre om andres vondter. Kan liksom ikke bare hilse å si god bedring heller. Men ønsker deg gode dager tross alt, ja det gjør jeg altså. Mette

Laila -Karin sa...

Takk skal du ha.
Det går nok seg til dette og.
Med den tilrettelegging jeg får
Kommer jeg meg mer ut og etter hvert


Laila -Karin sa...

Takk skal du ha.
Det går nok seg til dette og.
Med den tilrettelegging jeg får
Kommer jeg meg mer ut og etter hvert


Laila -Karin sa...

Takk skal du ha.
Det går nok seg til dette og.
Med den tilrettelegging jeg får
Kommer jeg meg mer ut og etter hvert


Refleksjon på livsvegen sa...

Kjekt du er innom bloggen når du orkar :-)
Vonar du får den hjelp du treng!

Alt godt frå Sigrid Karin

sylvia sa...

Koselig når sola skinner og livet våkner,
Å du har jo småe fugleliv utenfor,
Huff å mye du må igjennom. Godt du får hjelpemidler.
Har selv en datter på 17 som sitter i rullestol når vi er ute Pga nevrologisk muskelsykdom,
Men det er utrolig å en venner seg til,
Bestandig en glede Ås e dine vakre bilder,
Stå på vidre,
Varm klem fra sylvia

Malys krok sa...

Leit å høre om din situasjon. Håper virkelig du får den hjelp du trenger. Visste ikke at det var så ille, og likevel ser du positivt på livet,det står det respekt av. Ja du har mye fint å se på utenfor der du bor, når våren kommer. Håper det går fint med lille Trixie- Bell? -Margit-

Laila -Karin sa...

Jeg er helt sikker på at dette går
Bra.Jeg for bygget rampe utenfor
så det blir lettere å komme seg ut
og med en liten elektrisk rullestol
vil det sikkert bli mye enklere
å få gjort daglige gjøremål

Eli Johannessen sa...

Hei! Jeg er bare en vanlig hagebloggedame som ble litt rørt av din historie. Håper du får like mye glede av å ta bilder og å blogge som jeg har fått de månedene jeg har vert sykemeldt pga betennelse i fot. Du tar svært gode bilder da! :-)
Velkommen til å besøke min trivelitravel-blogg !
Lykke til videre med alt. Mvh Eli.

Marie sa...

Tenker ofte på deg :)
Det er godt å lese at du får lagt tirette for at du kan få komme litt ut, betyr så mykje for trivselen å møte folk.
Så går det heldigvis mot lysare tider :) Kjekt med livet i hagen, både det som kvitrar og det som gror :)

Varm klem frå Marie :)

krepsemor sa...

Det er lenge siden jeg har vært på besøk på bloggen din nå, Laila, og var ikke klar over at det har blitt slik med deg! Så leit å høre, men en må vel bare prøve å gjøre det beste utav det! Du har jo fotoapparatet ditt, og kan kose deg med å ta bilder av fuglelivet :) Du er en utrolig dyktig fotograf! Stolhaging er også en mulighet!
Trøsteklem!

Kamerasamleren sa...

Det gjør vondt å se du sliter med så mye, Laila Karin. Du er fortsatt med i tankene på mine vandringer, spesielt når kameraet rettes mot enkelte motiver. "Her skulle Laila Karin ha vært, da hadde det blitt skikkelige bilder".

Gleden du har av å ta bilder betyr mye for deg, det vet jeg, men du gleder så mange andre også med dem, som jeg og mange så ofte har sagt. Stå på videre, og så ønsker jeg deg de fineste dager som kan fremskaffes fremover. Jeg er sikker på du greier det denne gangen også, med den "treningen" du har bak deg. Klem fra trønderen som er stor supporter fortsatt. Og et smil skader heller ikke. ;)

Laila -Karin sa...

Tusen takk til dere alle
for flotte kommentarer.
Jeg er veldig bestemt på at dette går bra .
Jeg skal nyte hver dag som er bra.
Jeg har allerede vår på terassen,
Min søte svigerdatter kjørte meg til
hagesenteret så da ble det både tulipaner , påskelijer og vårlyng
og selvfølgelig stemors blomster.
Takk igjen

Anonym sa...

He likened doing something, anything related to his art
and true calling to being a part of his day and
thus a part of him. Previously within the Simpsons Season 23 Instance 21
"Ned 'N' Edna's Blend", When the town connected with Springfield discovers that
Ned and Edna have secretly gotten hitched, Marge offers to chuck
them a congratulatory party. Next you have to resolve another small puzzle to open the dragon door.


Visit my blog The Simpsons Tapped Out Cheats

Anonym sa...

Terrific article! That is the type of info that are supposed to be
shared around the net. Shame on the seek engines for no longer positioning this put up upper!

Come on over and consult with my web site . Thanks =)

Have a look at my page: Cheap Nike Roshe Run

Anonym sa...

Having read this I believed it was extremely informative. I appreciate you spending some time and energy to put this article together.

I once again find myself spending way too much time both reading
and posting comments. But so what, it was still worth it!



Feel free to surf to my site come dimagrire in fretta

silk flowers sa...

Visste ikke at det var så ille, og likevel ser du positivt på livet,det står det respekt av. Jeg søker noe sånt for en lang tid nå. Jeg er veldig glad for å lese dette blogginnlegget. Thanks