Koselig om du vil følge meg.

mandag 19. mars 2012

Mandagstema B

Barnebarna
en gudegave.
Her er mine
Stefan spiller  amerikansk fotball 
og er buekorpsgutt


Henriette trener
denne gjengen 
 Bergen Storm Skylight fra Fyllingsdalen.
som ble Norges beste heiajenter på lørdag.
Morten 
spiller piano og går i Wesselengen buekorps.



Christina rir
Marie spiller fotball på Fyllingsdalens jentelag.



Kim Andre er dyktig på gitar
og ivrig Brann suporter
Det er Julie og.
Dette varer mitt bidrag
Så heldig jeg er som er farmor til denne gjengen.
Her finner du flere bidrag
Ha en fin ny ukestart 



16 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøte barnebarn du har, og jeg tenker du er bra stolt av dem! Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke!:)

Vores have sa...

Hejsa.
Sikke da nogle søde børnbørn du har.
Jeg har 14 børnebørn i alderen fra 9 mdr. - 23 år.
Ønsker dig en god dag / god ny uge.
Knus Hanne Bente

Ezter sa...

De bästa B som finns :) Själv har jag två.

Malys krok sa...

Ja dette er virkelig noe å være stolt av! Så flotte og flinke Barnebarn!
-Margit-

Rejen sa...

Skønne børnebørn. Godt bidrag..;-D

Inge sa...

Flot valg til en blå mandag.. :-) børnebørn er det bedste der findes.. ;-)

Åshild sa...

For en flott gjeng.

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar og hav en rigtig god uge :-)
Jamen da sikke gode gener du har givet videre til børnebørnene

Ingeborg sa...

Så spennende å se de forskjellige B-valgene:) Takk for kommentar hos meg.

ormbunke sa...

Fina bilder på dina barnbarn Ha de gott. Anita

Nette Cecilia sa...

så söta barnbarn du har o alla har dom sina itressen ,så bra ,kram Nette

Annemor sa...

Nydelige barnebarn.Koselige bilder :-)

Anne Britt sa...

Herlige og aktive barnebarn!

bentetove sa...

For en flott gjeng du er farmor til!!
Herlige bilder :))
Barnebarn er jo livets krydder sies det.

Wenche sa...

Flotte barnebarn du kan være stolt av :0)

Gillisbloggen sa...

Flotte bilder av barnebarna.Koseligt med barnebarn eg har 4 stk
Ønsker deg en fin uke :)))