Koselig om du vil følge meg.

søndag 25. mars 2012

Endelig var våren her

 Vi har et par deilige dager fredag og lørdag.
Det ble en rask tur til Bo Grønt og noen vårblomster kom
på plass.
Min gamle slitte benk har fått sin påskepynt.

 Har og fått plantet litt i krukker

 Det ble straks mye triveligere

Jeg er veldig glad i krokus 
men det er ikke dukket opp så mye hos meg.
Det er nok en viss person som har vært litt over ivrig
når han har ryddet i bedene.

Bildene av krokus har jeg tatt hos en nabo.
Hun har mer sol enn meg ,
så det blomstrer tidligere hos henne.





 Nå venter jeg på at solen skal dukke opp,
men forløpig er det grått.



Denne vakre tulipanen er en av buketten på stuebordet .

Du finner mange vakre bilder her.
Ha en riktig fin søndag kjære venner.
Jeg prøver å kommentere så mye jeg klarer 
men formen er ikke helt på topp.

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom hos deg. Herlig vårblomstring her. I dag skinner sola her, som den stort sett ahr gjort hele mars. Det er varmt og godt i sola. Snøen ligger igjen i noen hauger og på skyggesidene. Men det går raskt mot helt bart. Herlig.
Vist min kjære for start på motorsykkelen så er det meningen vi skal prøve oss på årest første tur.
Ha ei herlig ny våruke :)

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ nydeleg Laila-Karin!

Måtte helsa di verte betre!!

Søndagsklem frå Sigrid Karin :-)

Malys krok sa...

Vakkert å se! Så fint pyntet på benken din! Krokus er vakkert, men her gjemmer den seg enda.
Synd du er i så dårlig form! Ønsker virkelig at du kunne få det bedre!
-Margit-

Turid sa...

Nydelige vårblomster og nydelige bilder!
Ha en fortsatt fin søndag!

Tovepia sa...

Sannelig er våren kommet til deg..og du får foreviget den såå vakkert!
Jeg var på Plantasjen idag og kjøpte de første stemor, men regner med å bære dem ut og inn frem til mai:)
Ha en god søndagskveld, klem fra mæ;)

Rimkogeren sa...

SMUKT - Fuld speed på våren.

Torill sa...

Heisan.
Nydlege bilete som vanleg. Mange krokuser i beda her og det er godt at du kan gle deg over naboen sine. Anemoner er ein av mine vår-favoritter og dei hadde du jo og gode bilete av.
Ha ei fin veke :)