Koselig om du vil følge meg.

onsdag 16. november 2011

Novembergave og litt til



En aldri så liten tur innom,
Det går lang tid mellom innleggene .
Formen er ikke helt bra , lungekapasiteten er heller dårlig.
Var hos legen på mandag , så nå venter jeg svar på diverse prøver.
Det ble for øvrig en koselig opplevelse da jeg satt på venteværelse.
Jeg kom i snakk med en veldig hyggelig dame
Og før hun gikk fikk jeg en god klem.
Slike personer er godt å møte .Min dag ble i alle fall mye bedre.
Siden jeg stort sett er inne for tiden så er det ikke så mye annet å vise en fuglene, men  de holder meg i alle fall med selskap.


Rosene blomstrer fremdeles men det er vel slutten nå når
det er nattefrost.


Til alle dere som trofast er innom ,her ekommer en  liten novembergave.
Det er to store julekopper i porselen.
Flott til julens te eller kakao

Du trenger bare kommentere på dette innlegget.
så er du med i trekkningen.
Trekkes i slutten av oktober
Setter pris på at du linker.

Til slutt vil jeg ønske et stort vellkommen til nye følgere.
Kommer innom dere så snart formen blir bedre .

19 kommentarer:

Britaiskogen sa...

Hei, alltid like koslig å titte innom bloggen din..håper du fortsatt har en fin dag..

Villrose sa...

Hei! Fine bilder av "de små gleder", som vanlig :-) God bedring til deg!

Anne Britt sa...

Vakkert bilde av blåmeisen din! Jeg linker gjerne til din side!
Ønsker deg ellers en god kveld.

Nette Cecilia sa...

Dina bilder är som vanligt vackra hoppas du får positiva besked från läkaren ,jag är med på din utlottning ,kram nette

Asbjørg sa...

Flotte bilder fra deg,spesielt det siste!Kjempefine kopper du har som novembergave,de kunne jeg godt tenke meg!

MissMette sa...

Hei Laila :)
... en stund siden jeg la igjen en kommentar her... Du tar de utroligste nydelige bildene ღ småfuglene er bare aldeles skjønne, og den flotte blåmeisen under her bare såååå fin ღ Dine himmelske bilder er også helt fantastisk flotte!!! - til stor inspirasjon ღ du er veldig flink... Synd å høre at du sliter med helsen, håper du snart får svar på prøver ღ og at alt går bare bra med deg... og en god klem hjelper utrolig mye, sender deg en klem jeg og ønsker deg en fortsatt fin uke - klem fra Mette...

Elsa sa...

Som alltid - nydelige bilder.
Leit å høre at du sliter med helsen, håper du bllir bedre snart.
Jeg vil gjerne være med i trekningen om de fine koppene.
Ha en fortsatt fin uke, klem:)

Stubbetufsa sa...

Kjære Laila Karin!
Jeg har heller ikke blogget så mye en stund, og nå strever jeg med julegaver.
Synd at du ikke er bra. Jeg ønsker deg bedre dager, og jeg vet hvordan det er å slite med helsa.
Stor klem fra nord!

(Blir gjerne med på trekningen din! Som vanlig linker jeg til deg!)

Stubbetufsa sa...

(PS.: Hvis jeg vinner, kan det ta en tid før jeg svarer...)

Malys krok sa...

Du er da en alle tiders dame! Selv om du er i dårlig form har du likevel ordnet en gi- bort- gave! Og så fin som den er! Ellers så vet du at jeg, og mange flere, er veldig glad i de vakre fuglebildene dine, så de skal du bare fortsette å vise!
Ønsker deg riktig god bedring!
-Margit-

Two sa...

Koselig blogg du har. Er her for første gang,men kjem nok att.

Marie sa...

Trist å lese at formen ikkje er god for tida. Fuglar er eit lite plaster på såret når du må vere inne, det er trivsel i å ha dei utanfor glaset :)

Klem frå Marie :)
Håpar du får litt betre dagar snart :)

Anonym sa...

Hei.Uff da hørtes ikke godt ut.Sender varme tanker til deg.Riktig god bedring.NYDELIGE,VAKKRE bilder.Ønsker deg en riktig fin ny uke som kommer.Masse klemmer fra Bodil.

Spurven sa...

Hei, Laila-Karin:-)
Det er leit å høre at du plages sånn med helsa, jeg håper du kommer deg snart igjen. Gode tanker fra meg til deg!
Og som alltid fanger du vakre øyeblikk - blåmeisen er en morsom og søt liten fyr.

Jeg linker og følger deg, som før:)

Gode novemberdager til deg, klem fra Spurven i Mine gleder

Ruths datter sa...

Så flotte bilder Laila Karin. Liker bloggen din og ønsker deg gode dager med bedre helse.
Klem

Skrålann sa...

Heia! Dine bilder er skjønne, og du fanger øyeblikket. Ha en fin førjulstid. Beste hilsen fra Ann-Elin

Ruth Bernssen Bø sa...

du er snill som tenkjer på andre og gir bort gaver kvar månad.

God Adventstid.

Anonym sa...

Nydelige kopper....
Håper formen er bedre.

borgny_bjerke@hotmail.com

Petrinetrollmor sa...

Ja, det er så viktig at ein er snill og god med kvarandre, og det er så godt å møte gode og rause mennesker ! Du er ei slik dame Laila-Karin. Sjølv om du har mykje å stir med er du så snill med oss andre bloggarane. Eg setter stor pris på det.

Det er alltid kjekt å stikke innom deg og du er veldig flink til å fotografere. Nydelige bilder av roser og fugler !

Ønsker at du forma blir bedre og du får nyte den fine adventstida som ligg framfor oss. Tida for å spre glede og lys:)

God helg til deg:)

Eg linker.