Koselig om du vil følge meg.

tirsdag 28. juni 2011

Slik helt på tampen av dagen , nærmere klokken 12 
har jeg sittet ute . Det er faktisk 17 grader her  i Bergen
Nå etter det kraftige regnet og torden var det friskt og herlig ute.
Nyperosen fant jeg på min lille tur i går.

Denne stilkrosen er en av de første som blomstret
Denne er fra i fjor og det er å håpe at det blir like vakkert i år.


Litt mer mimring mes jeg venter på sommeren.
Til slutt måsen , det bildet er tatt i går.
Minner om juni gaven
Du rekker enda å være med
Du finner den her
.
Dagene mine er litt hektisk for tiden  så det går dårlig med kommentarene.
.Vi sliter med et borrettslag såm mer og mer forfaller
og som egewntlig ikke fungerer som det skal.
Det var dagens klagesang
Det å håpe at styret nå kan fungere og at det blir gjort noe
så ikke alt blir forsøpplet.
Ha en fin ny uke kjære venner

9 kommentarer:

Ruth Bernssen Bø sa...

Nok ein gong eit vakkert innlegg. Du har sansen for og godt auga for dei små detaljane rundt deg.
Håper de får orden på søppelkaoset.

Ha ein fin dag.

♥ Stines hverdag sa...

Nydelige sommerbilder!
Her er det grått i dag, men jeg startet sommeren med en uke i Kroatia :)

Ruths datter sa...

Så flotte bilder i dag Laila Karin.Nydelig å se på en regnværsdag.
Klem

Bekka sa...

Å, så nydelige blomsterbilder - du er jo like dyktig på blomsterfotografering som på fuglefotografering, helt utrolig vakre bilder :)
Ha en fin kveld! Klem

Nette Cecilia sa...

Vackra blombilder ,kramis Nette

Parkvegens Hageglede sa...

Godt å kose seg med vakre sommerbilder når det regner som verst.. og dine bilder er veldig vakre som vanlig! Hva heter Storkenebben du har i headeren din? Jeg har den samme i et bed, men har mistet merkelappen. Klem

maska sa...

Nydelige blomsterbilder.

Refleksjon på livsvegen sa...

Bileta dine er berre vakre..

klem

Torilpia sa...

Nydelige bilder :o)

Frustrerende når borettslag ikke fungerer. Vedlikehold og oppfølging er så veldig viktig. Håper det ordner seg kjapt.

Enig med deg i at det lukter godt når det har regnet - luften er så god da. Håper riktignok på litt mer sol nå - men en regnbyge nå og da er stort sett bare kjekt.

Ha en flott helg - kos deg - stor klem ♥