Koselig om du vil følge meg.

torsdag 31. mars 2011

Vinner av marsgaven er ?


Innom som snarest med  trekning av marsgaven.
Trekkning ble  tatt slik,
Jeg ringte en vennine og ba henne si et tall mellom  1 og 85.
Hun var i det lettvinte hjørne i dag,så hun sa raskt nummer 1.
Vinneren ble da Gro Linda med denne koselige bloggen.
Gratulerer til deg.
Til dere som ikke vant, jeg legger ut aprilgaven i morgen,
Så forsøk igjen .
Har fått en del nye følgere siste tiden 
noe som gleder veldig.
Jeg skulle gjerne hilst på dere alle men det er mange blogger jeg ikke kommer inn på .

Er litt  distansert fra blogging  for  tiden, da min søte eldre nabo har mannen sin på sykehus
og er litt langt nede , En annen kjær nabo har og mannen på sykehus 
etter han falt og fikk brudd i lårhalsen.'
Det blir derfor til at jeg konsentrerer meg litt mer om dem  
akkurat nå,men jeg kommer nok skikkelig tilbake når det roer seg her.

Ha en fortsatt fin kveld


8 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så godt at du tek deg av dei nære ting!
Ein må støtte dei som treng det.
Gratulere til vinnaren!

Vonar april vert god for oss alle :-)

Sylke Feldhusen sa...

Det er godt at du tar deg av naboene dine. Gratulerer til vinneren!

Klem :)

Malys krok sa...

Du viser omsorg for alle og det setter de nok stor pris på! Det er så viktig "å leve for hverandre", som det ble sunget mye for noen år siden! Du er en god støtte for dine medmennesker!
Gratulerer til vinneren!
-Margit-

Mie fra Mies Mirakler sa...

Det er viktig å være der for de som trenger litt ekstra omsorg og støtte, sender noen gode tanker til både deg og dine to venninner. *♥*

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer til den heldige Gro Linda. Du er eit flott menneske du Laila-Karin som bryr deg ! Stor klem til deg:)

Anne Britt sa...

Du er så snill,du, Laila - Karin!Klem til deg.
Gratulerer til den heldige vinneren!

Mandelhjärta sa...

Gratulerer til vinneren! :)
Så snill og omtenksom du er! De setter sikkert stor pris på ditt selskap og hjelp.
Klem :)

GroLinda sa...

Å hujedamej ;o) Jeg VANT!!! Tusen tusen takk. Dette var moro! Sender deg adr mi på mailen din ;o)
Og tusen hjertlig takk for koselige ord hos meg. Du må være et hjertevarmt menneske som tar deg av naboene dine. Godt det finnes engler på jord ;o)
Ha en fortsatt flott helg og tusen takk igjen!
Klem fra en superglad Gro Linda :o)