Koselig om du vil følge meg.

fredag 25. mars 2011

Tilbake igjen


Så var jeg tilbake.
Har hatt meg et skikkelig langt opphold fra bloggen.
Jeg har ganske enkelt ikke fått til å skrive noe som helst
Men nå er jeg her.
Det har skjedd veldig mye positivt siste tiden.
Jeg la om kosten for en tid tilbake  og har de siste månedene rast ned i vekt. To til tre størrelser mindre på ganske kort tid.
Jeg skulle i utgangspunktet hjelpe en venninne med å legge om kosten , da ble det til at jeg og gjorde det.
Resultatet av det er at jeg har gjort ting jeg ikke har klart på mange år.
En dag var jeg på Lagunen senter med mitt eldste barnebarn
Og vi vandret fra butikk til butikk , ikke trengte jeg å sette meg ned får hvert femte skritt heller.
En annen ting jeg ikke har kunnet gjort på mange år er
å komme meg ned på gulvet, men det har jeg klart nå
Og jeg kom meg opp uten å støtte meg til noe.
En herlig følelse er det å kunne få gjøre slike ting igjen,
Spesielt fordi jeg har savnet det å kunne leke med Trixie Bell på gulvet
men i første omgang så hun bare veldig forundret på meg ,
for dette var noe hun ikke hadde sett før.
Sirkulasjons stimulatoren som jeg kjøpte meg før jul
Har hvert en fantastisk hjelp , så det er tydelig at blodsirkulasjonen har mye å si.
Her skrev jeg om den Jeg har anbefalt den til flere og alle er like positiv.
Stor takk til alle dere som har tittet innom 
og et stort velkommen til nye følgere.
Nå er det bare å håpe at jeg ikke faller av lasset igjen.
Minner om mars gaven , du finner den her

Bildet lyger nok litt på fargen, skålene er litt mer grå.
Ønsker dere alle en riktig fin helg
Her veksler det mellom sol , hagl og litt snøflak.


19 kommentarer:

Malys krok sa...

Du verden så flott å lese at du har fått det så mye bedre! Noe slikt opplevde jeg også for en tid, selv om jeg ikke var like dårlig som deg.
Nå får du sikkert en flott vår der du kan glede deg, være ute, gå tur og ta dine vakre bilder som du kan glede dine bloggvenner med!
Lykke til! -Margit-

Anonym sa...

Så godt å lese historier som dette.
Det gleder meg å høre at du har fått det så mye bedre helsemessig !
Og så gir det håp til andre !
Håper det fortsetter rette veien nå.
Ha en god helg og klem fra Ingunn :)

Anonym sa...

Så kjekt du er tilbake og så flott at det går så mye bedre med deg!!!
Ha en fin helg, nyt den og kos deg masse!
Stor klem fra Mio

Spurven sa...

Så godt å høre at det går bedre med deg - Ønsker deg en fin tid utover, med masse glede.

Klem fra Spurven

Knutine sa...

Så artig å høre om positive endringer.
kanskje du vil skrive om hvilke endringer du har gjort også?
Kunne vært til hjelp for mange.

Ha en flott helg,og lykke til videre.

Mvh Wenche

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Innom for å si hei
og ønske deg ei fin dag og god helg.
Så godt å høre at du har det fint.
Nydelig rose.
Klem fra meg.

Anonym sa...

Koselig å 'se' deg igjen - og så fint å se at du ahr det så bra nå! Nå må jeg inn og være med på marsgaven, nydelige skåler! Ha ei fin helg! Klem**

Refleksjon på livsvegen sa...

Så kjekt å ha deg tilbake!
godt at nokon får det til, legge om kosten m.m.

Ha flott helg!!

Asbjørg sa...

Så utrolig kjekt å høre at det går så bra!Kostomlegging skulle jeg nok gjerne prøvd jeg også,men det står litt på viljen til å gjennomføre det.
Ha en fin helg!

Nette Cecilia sa...

Kul att du är tillbaka igen och att du mår bättre,ha en fin helg ,Nette

Bekka sa...

Så hyggelig at du er tilbake igjen - og ikke minst at du har klart å gå ned såpass mye og ikke minst blitt sprekere og i bedre form, sikkert topp både for hund og barnebarn også :)
God helg! Klem fra Bekka

Sylke Feldhusen sa...

Så godt å høre at det skjer så mye positivt hos deg! Gratulerer så mye med innsatsen og ønsker deg lykke til, og mange gode opplevelser!

Ha en fin helg, klem :)

Viola sa...

Velkommen tilbake! :) Og så flott å høre at du har funnet en kost som har virket så positivt på deg!! :) Og at du er blitt så mye sprekere, det er kjempeflott! Lykke til videre! :)

Janne i Fagerlia sa...

Det må være fantastisk flott for deg å oppleve en så bra forbedring av livskvalitet. Lykke til videre!

Rødhette sa...

Velkommen tilbake! Vil bare minne deg på utfordringen du fikk av meg for en tid tilbake: http://blafrende.blogspot.com/2011/01/32-fakta-om-rdhette.html
Håper du blir med! :)

Mandelhjärta sa...

Velkommen tilbake igjen! :)
Nå kjenner ikke jeg til din bakgrunn, men det er jo hyggelig å høre om alt positivt du opplever. Lykke til videre!
Ønsker deg en fin vårhelg!

Unknown sa...

Så deilig å høre at du har blitt så mye bedre, og det med egen innsats. Så flink du er. Deilig å gå våren og sommeren o møte med bedre form. Nyt det, og ha en fin søndag

BME sa...

Hei. Du har noen helt fantastiske bilder på bloggen din. Kom tilfeldigvis innom, glad jeg gjorde det :)Legger meg til som følger. Og positive historier er en sjeldenhet, lykke til videre. Hadde vært fint om du ga litt tips om kosten du inntar også.
Ha en fin søndag !

Anne Britt sa...

Så godt at du er tilbake, og så godt at du har det bedre. Skulle gjerne høre kostholdstrådene dine! Kanskje du kan legge dem ut på bloggen? Sirkulasjonstreneren var også interessant.