Koselig om du vil følge meg.

torsdag 23. september 2010


Siden værvarsler er så i vinden for tiden
her er mitt 
Gråvær ute og solskinn i hjerte.
Nydelig gave i posten  skaper solskinn
Dette vant  jeg fra Ruths datter

Nydelig innpakket , noe jeg dessverre ikke fikk tatt
bilde av.
Her var nysgjerrige naboer som bare måtte få se.
Lommetøflene vakte stor begeistring , så nå er det bare for meg
Å strikke til div. naboer
Tusen takk for nydelig gave.
Sol i hjerte fordi jeg fremdeles har en klematis 
som bugner av  blomster
og fordi disse potterosene gløder
Og ikke minst fordi jeg i går hadde krefter nok 
til en skikkelig runde med dampvaskeren
Så nå er det rent i huset 
Ha en fin torsdag alle sammen
Minner om septembergaven som du finner
 Du rekker fremdeles å være med

13 kommentarer:

Berit sa...

Hei,
Gratulerer med gevinsten.
Så vakre bilder du har lagt ut her.
Rosene med regndråper var alldeles nydelig. Flink du er med kamera:) Jeg er mer av den teknisk håpløse sorten, men knipser i vei vet du..
Ha en flott dag.
Klem fra Berit.

Petrinetrollmor sa...

Hei !

Så heldig du er som fikk då flott pakke. Lommetøfler er en super ting. Eg viste ga svigermor oppskrifta, og ho gikk straks igang med å strikke, no har ho alltid med seg tøfler i veska når ho er på besøk med naboer og venninner, stor slager det!

Så kjekt at du hadde vaske-krefter. Det er deilig når huset er nyvaska ! Kanskje eg skal hive meg rundt og ta litt iallefall !

Ha en fin dag:)

*Petrine*

Magdalena sa...

sol i hjertet og sol i sinnet, ja det er slik sangen er... og det er sant,- viktigst av alt!
nyyydleige blomster hos deg, og DEN flotte kilmatisen!! min har 5-6 flotte blomster, men thats it!
nydelig rose,...
kose deg videre..
men vær elller ikke vær, er meldt bra vær i helgen, så det er sagt...

liven sa...

du hadde mange ting å glede deg over i dag!!
Koselig gave og de nydeligste blomster!!
Men så er nå du en slik god fotograf da!!

ha en fortsatt fin torsdag :o)

Nette Cecilia sa...

Så vackra dom är dina gråtande rosor,kram Nette

Stubbetufsa sa...

Gratulerer med fin gevinst!
Og med nystimet hus!
Du klarer deg godt med forskjellige hjelpemidler, det er bra!
Kos deg videre!

Tovepia sa...

Nydelig gave du vant!!
Her er det oppholdsvær i skrivende stund, og jeg håper det varer ut helga;)
Nydelige rosebilder!!
Ha en fin kveld og klem fra meg;)

Smykkas sa...

Gratulerer med den flotte gevinsten. Kjenner meg selv godt igjen med det å glemme og fotografere innpakningen.

Været er ihvertfall ypperlig til inneaktiviteter, og solen i mitt hjerte er alle dere som gir flotte kommentarer og når jeg får sette meg ned med perlene.

Klem

Anonym sa...

Hei.Gratulerer så mye med kjempe fin gevinst.Nydelig.Nydelige bilder.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Ruth Bernssen Bø sa...

Gratulera med gevinsten.
Vakre blomar hos deg.

Eg vil ynskja deg ei god helg.

Lissie sa...

Så flott gave du fikk!
Absolutt praktfull farge på den oransje rosen! Wow!

Ha en god helg!

Margrethes hus og hage sa...

Så heldig du er som har fått gave :) Det er koselig i bloggverdenen!

Nydelig klematis og vakre roser. Herlig å se!

Takk for koselig gratulasjon :) Ønsker deg en fortsatt fin helg. Hilsen Margrethe

Eva sa...

Gratulerer med gaven du vant. Fullt fortjent! Nydelige roser du viser og så herlig..

Ønsker deg en fin søndag..