Koselig om du vil følge meg.

tirsdag 25. mai 2010

Ny uke nye muligheter.

Dagen lover bra så langt , blå himmel og flotte lette skyer.
Solen titter så vidt frem .
I går var det kaldt og regn , men en liten tur rundt hos meg selv  og
ellers i boligfeltet ble det.
Rodendronen er på sitt vakreste nå, jeg har ikke selv , men det er mange 
flotte bolig feltet.
Mine vakre pelargonia
En busk som jeg fikk av min vennine i fjor . Jeg kjenner ikke navnet på denne .
Er det noen som vet?
Opprydnigs eksperten.
Her forsvinner alle frøkapsler.
Bildene av kråken er ikke de beste , men eldre damer kan skjelve litt på handen.
Dagen i dag skal nytes, først en tur med min yngste sønn og dersom været holder 
så blir det mer koselig hagearbeid.
Ha en riktig fin ukestart mine venner.

23 kommentarer:

Britaiskogen sa...

Alltid like nydelige bilder du tar, Laila Karin. Ha ei fin uke!

ralfefarfars paradis sa...

Flotte bilder;) jeg har en rhododendron- men den ser litt pjusk ut etter vinteren- det er knopper på den- så jeg må bare vente og se. Kos deg med hagerarbeidet- det kan være skikkelig avslappende synes jeg- i alle fall av og til;)

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Laila-Karin
Synes du tar fine bilder - noen og enhver kan av og til være litt ute av fokus. Jeg har plantet to rhododendron, men de blomstrer ikke ennå. Jeg har kjøpt lik rose som deg, men en annen farge. Jeg har plantet ned Rosa Ghita Renaissance - gleder meg å se hvordan de blir utover sommeren. Ønsker deg en fin uke. Klem fra meg

Tovepia sa...

Sannelig blomstrer det rundt deg! Jeg har ingen rhododendron, og lite av det som står i jorda blomstrer. Nå vil vi ha litt varme, her er det 5 gr.
Ha en fin dag og klem fra meg;)

Annelis hantverk sa...

Underbara bilder igen som man aldrig kan sluta titta på!
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Nydelige bilder av vakre planter.
Her har vi måttet klippe vekk halve rhododendronen pga frostskader, så jeg håper den kommer seg til neste år.
Ønsker deg en fin uke.

Klem fra Mio

Anne Britt sa...

Likte kråkebildene dine. Rhododendron er en flott plante. Har nettopp plantet tre stykker etter å ha fjernet en forvokst og frostskadet kjeglegran. Lilla blomster - de er så vakre - bare man får dem til.

Anne-Berit sa...

Nydelige bilder alle sammen.Håper du har det bra og kommer deg rundt med den nye rullestolen din.Her har det regnet i dag,så det har ikke blitt noe hagearbeid på meg i dag.Men det vokser og gror,og bare det er jo flott.Ha en fin dag:)

Evelyn sa...

Hei :)

Du er så flink med fotoapparatet du Laila Karin.. disse fuggel bildene dine er bare helt utrolige.

Og så masse fine blomsterbilder.

Kos deg og nyt dagen.. håper været holdt.

Klem

Lev Livet Lett Lokki sa...

Jeg blir så inspirert av dine vakre bilder!!
Du er altså så god på dette - og det er like vidunderlig vakkert å stikke innom deg - det er ALLTID vakre bilder!!
Håper du har gode dager ❥❥❥
Ønsker deg en herlig uke!
Varm klem til deg fra Lokki

Bestemor Drillo sa...

Nydelig Laila !
Ha en fin sommerdag! Her regner det og gradestokken viser 6 grader! Med andre ord dr....vær!
Klem fra meg!

Lykkeliten sa...

Heisan!
Lenge siden jeg har lagt igjen noen kommentar hos deg nå, men jeg er stadig innom og lar meg inspirere.
Du tar de vakreste bilder!

Ønsker deg en fin uke.
Kos deg i haven.

Klem Lykkeliten

Torill sa...

Takk enno ein gong for nydlige bilder !

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Rhododendron er skjønn. Lite av den her,dessverre.
Er du fornøyd med nytt kamera og linse? Det er iallefall flotte bilder du viser.

Refleksjon på livsvegen sa...

Herlege bilete frå deg..
kråkebilete var stilig :-)

Vonar dagen din har vore fin!

Anonym sa...

Det var da voldsomt så vanskelig det skulle væer å legge inn kommentar..

Prøver igjen, for tredje gang....

Her er linken til Tommy sine bilder.

http://flickriver.com/photos/tommyhev/

Stubbetufsa sa...

Turene dine resulterer alltid med gode bilder. Du kan visst bare trykke i vei, så blir det bra!
I dag hadde vi vind, men det var varmt: Antrekk: T-skjorte!
Og elva buldret verre, det betyr at det tiner oppe i fjellene.
Klem!

Mia sa...

Ser du har fått flera nya roser in i trädgården, austin tycker jag är så fina, dom doftar också, gör dom inte? dina foton är alltid lika fina och din gräsand har jag ju allra redan förälskat mig i, en tjusig herreman :)

Petrinetrollmor sa...

Ha ei fortsatt fin veke, Laila-Karin og takk for at du deler med oss desse flotte bilda dine :))

Asbjørg sa...

Flotte bilder.Rhododendron blomstrer ikke her enda,og selv har jeg bare en,men duverden det er nydelige blomster.

Smykkas sa...

Du er rene skjære naturfotografen. En kjempeflott kavalkade.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med navn på busken, men det er sikkert en eller annen som kommer med det.

Klem

Besta sa...

Nydelige bilder, rododendron er nydelig, jeg har 3. To er i full blomst nå men jeg venter på den tredje.

ha en fin kveld.
klem fra marilyn

... sa...

Du tar så nydelige bilder av vakre blomster og fulgene som besøker deg.

Rhododendron er flotte. Mine blomstrer dessverre ikke enda, jeg går venter og håper de snart skal springe ut.

Ha en fortsatt fin kveld :)