Koselig om du vil følge meg.

mandag 19. april 2010

Endelig.

Fremdeles bare småturer rundt  her i borettslaget men nå er det håp.
I morgen kommer endelig mitt nye kjøretøy .

Nå har jeg holdt på siden september for å få byttet til noe som passer meg bedre.
Så endelig kan jeg få komme meg rundt i naturen.
Kan ikke si at jeg har mye til overs for Nav og hjelpemiddelsentralen nei.

I dag når jeg sto opp var det iskaldt og tulipaner  og påskeliljer
Så temmelig betuttet ut.

Det bedret seg utover dagen når solen kom fram men særlig varmt er det ikke

I andedammen var det en enslig sovende and
Han ser nå ut til å nyte dagen.
Og denne tripper fornøyd rundt.
Med vannet er det spor etter vinteren men om ikke alt for lenge 
vil her være grønt og fint
Dette var litt fra meg på en mandag.
Ha en fortsatt fin kveld.

16 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flott at du endeleg skal få kome deg litt meir ut!!
Og vi kan glede oss over fleire flotte bilete :-)

Røsslyng sa...

Masse flotte bilder igjen fra deg!
Gratulerer med ny kjøredoning, det fortjener du virkelig.

Frosten som har kommet tilbake er hverken jeg eller plantene mine noe særlig glad for, men forhåpentligvis blir temperaturen vårlig og levelig igjen om ikke så altfor lenge.

Ha en fortsatt fin uke! :)

Besta sa...

Så flott at det endelig ordner seg for deg og at det blir lettere for deg å komme rundt ute.
Ha en fin uke.
klem fra marilyn

Asbjørg sa...

Det blir nok godt og komme seg rundt,veldig kjekt å høre!
Tenk at tulipanene har kommet i blomst hos deg,her ser vi de såvidt.

Havfruen sa...

Så bra doningen er like rundt hjørnet!! Da blir det vel enda mere foto vil jeg tro:)
Flotte bilder uten doning også.
Klemmer fra meg:)

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Gratulerer med nytt kjøretøy. Heisann!


Jeg sender den samme kommentaren tilbake til dere alle av flere grunner. Den viktigste er at Lokki har hverdagslykke på tapetet i dag, og oppfordrer alle til å bringe videre et- hva bedre enn hverdagslykke kan en nyutsrpunget blomst være?
Det er min hverdagslykke- å få den tilbake år etter år, nesten i alle fall. Nå kan jeg ha oversikten over hvem som har kommet, og hvem som ikke har kommet. I fjor kom bare tre hvis jeg ikke husker feil. Så ikke mist motet om blomstene hopper over et år!
Små kjørerturer i skogen må vel bli din hverdagslykke nå?
Go´mandags kveld!

Tovepia sa...

Du blir rene eksosrypa;)
Godt dette har ordnet seg, tror heller ikke dette har vært noen enkel prosess med de statlige organer.
Kaldt her også, så vi får håpe på litt varme.
klem fra meg;)

Thusnelda sa...

Gleder oss til å få bli med på tur ;0) "Proffe" bilder du ta av fugler og blomster.
Ønsker deg ei fin veke.

Brit. (lille meg) sa...

Veldig bra at du nå endelig får et mer hensiktsmessig kjøretøy!
Og så er det flott å se at våren er kommet så langt hos deg!
Her fikk vi ny forsyning av kong vinter igjen, det var snøhelt i dag. Men heldigvis ble det kortvarig.
Kjempeflotte bilder som vanlig fra deg!
Ønsker deg ei god uke!:-)

Living next to me sa...

STILIG . synd jeg ikke bor sånn til at jeg får nyte deg rasende rundt så fuglene flakser, i den der..og tenk alle de bildene du vil glede oss med videre ..nav er håpløst jeg har bare bodd her i 2 år og 6 mn men ikke fått dusjstang og balangse stol enda..så ting tar tid;O)
HA en fin uke kjære du ..

Anonym sa...

Så kjekt at det endelig er iorden med nytt kjøretøy.
Du sprer glede med dine nydelige bilder. Ønsker deg en flott uke.

Klem

IngunnBW sa...

Så godt at kampen er over og at du får muligheten til å komme deg ut i naturen igjen. Perfekt timing i det minste mht årstid :)

Petrinetrollmor sa...

Gratulerer ! Nydelige vår bilder !

Janne i Fagerlia sa...

Dette ser jo bra ut. Skjønner godt du vil farte litt rundt, så fine, naturskjønne omgivelser som du bor i. Må være et eldorado for folk som liker fotografering.

♥ Gamleheksa ♥ sa...

God tur ut. Spennende hvordan dette blir, men jeg tenker det blir enda flere flotte bilder for oss å nyte.

Malys krok sa...

Så flott! nå har du kanskje prøvd det nye kjøretøyet! så bra at det finnes slike hjelpemidler når helsa svikter!
Blir aldri lei av å se på bildene dine, selv sjura blir vakker! Nå kan du se på bloggen min, og se at jeg er veldig takknemlig! ha det godt! hilsen Margit!