Koselig om du vil følge meg.

lørdag 17. april 2010

En litt annerledes konkuranse

Påvirket av et innlegg  hos Karl  Med bloggen  Tanker om litt av vært
Har jeg lyst å dra i gang en konkurranse.
Gode venner er en viktig del av livet vårt.

Jeg vil at du skal gi en beskrivelse av hva du mener et godt vennskap er for deg.
For meg er det en venn som tåler alle mine sider og like fullt er min venn.
En som jeg fullt og helt kan være meg selv sammen med
Skriver du i kommentarfeltet  din defenisjon på en god venn
blir du med  i trekningen
Det blir en foreløpig hemmelig gave og jeg håper riktig mange blir med.

Fint om du linker.
Noen ord om vennskap


Ekte vennskap finnes der hvor taushet mellom to mennesker er behagelig.
Dave Tyson Gentry


Legg di hand i mi hand, så er vi sterke saman
Så er vi svake saman
Så er vi saman
Åse-Marie Nesse
Konkuransen går til 15 mai
Minner samtidig om aprilgaven som du
finner her


13 kommentarer:

Kari sa...

Dette er visst dagen da jeg besøker fine blogger :-). Kjempetrivelig blogg du har. Selv om jeg evt ikke blir med i konkurransen ville jeg gjerne bare hilse på og si det.

Det er mulig jeg har vært her inne før. Jeg har i hvertfall vært på loppekisten, vet jeg. Men en godt ting kan ikke sies for ofte, kan det vel :-)

Ha en riktig god helg!!

Sylke Feldhusen sa...

En god venn er for meg en som kan tilgi at ikke alt blir perfekt til enhver tid - en jeg kan dele sorger og gleder med.

bentetove sa...

Vennskap er en dyrebar ting, en god venn er en som er tilstede og kommer når det er behov for det.

Som Kolbein Falkeid skriver :
Det er langt mellom venner.
Mellom venner står mange bekjentskaper
og mye snakk.
Venner er som små lysende stuer
langt borte i fjellmørket.
Du kan ikke ta feil av dem.

Lev Livet Lett Lokki sa...

Så herlig, vennskap er for meg gjensidig empati - og så smiler vi storveis hver gang vi ser hverandre, snakker med hverandre eller hører om hverandre ♡♡♡

Ha en strålende uke, min kjære bloggvenn
..

Varm klem fra Lokki

Britaiskogen sa...

En god venn for meg er en som er der når du trenger han, også når de vanskelige dagene kommer. Ha ei fin uke!

Anne Britt sa...

Hva venner er? Jo, det vet jeg.
For da det røynet på, var det noen der som trøstet.
Og da jeg fikk medgang, var de der også og unte meg gleden.
Hjertet mitt fylles av gode følelser når jeg tenker på vennene mine.
Jeg trives sammen med dem, fordi de godtar meg akkurat slik jeg er.
Vi kan snakke sammen om alt, og vi kan dele.
Og aller viktigst: vi kan stole på hverandre.
Venner deler både motgang og medgang.
De er der alltid - for meg.

Petrinetrollmor sa...

Ein god ven, er ein som orker å halde ut med meg i mange år !!

FruLykke sa...

En venn for meg er en som er der når du trenger dem som mest. En person som vet det er noe galt uten at du trenger å fortelle det. Man trenger ikke snakkes hverdag, el bo i samme by. Men når man møtes føles det som vi så hverandre i går. Slik har jeg det med mine nærmeste venner. Å det er ekte vennskap for meg.

Hilsen Annie

Anonym sa...

Vilken FIN sida du har ,-)
En Vän, är en du kan lita på, och vara dig själv med!
En som man själv aldrig kan tänka sig att svika!
Ha en härlig Vår!
MVH Eva ,-)

Evelyn sa...

Hei :) Enn venn er for meg en som forstår min fortid. har tro på min fremtid og akspeterer meg for den jeg er....

Klem fra Evelyn

Fjordheim sa...

En god venn er en du kan være helt deg selv sammen med, på både godt og vondt. Uten å være redd for at den vennen vil forsvinne.
Noen venner er som stjerner. Du vet de er der, men det er ikke alltid en ser de.
Klem :)

Alhana sa...

En god venn er en du kan være helt naturlig sammen med. Det er en som du kan snakke om alt og ingenting med. En som du vet stiller opp når det røyner på og som du kan fortelle din dypeste hemmelighet og du vet den ikke blir fortalt videre.
Klem :-)

Hildes Scrappeunivers sa...

Hei.

Så utrolig koselig blogg du har. Følger deg videre :)

Vennskap for meg er en du kan stole på i tykt og tynt, og som du kan snakke med om alt, og som alltid er der for deg. Og som er ærlig med deg og ikke bare "jatter" med.

Har lenket til deg her:
http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/05/vinn-hos-tankespinn-og-fargeklatter.html

Klem fra Hilde