Koselig om du vil følge meg.

mandag 22. mars 2010


Ukestart og så godt som snøfritt  ute.
Vi har fått fjernet det meste av frøskall  etter fuglene.
De holder fremdeles til i hekken, men snart klarer de  seg selv

I morgen blir det å se over busker.
Noen har fått seg en knekk under all snøen

Skikkelig deilig å se bar mark igjen og ikke minst gå uten å være redd for å skli.
Jeg er skikkelig pysete  når det er glatt og livredd for å falle
.
Fikk kjøpt meg en søt plante i dag
Trenger litt nytt i vinduene og.
I morgen blir det en tur til legen og etter det håper jeg
å få kjøpt noen blomster til en krukke eller to.
Må få noe med farger å se på ute.
Ha en fin ukestart 
Klem Laila-Karin

17 kommentarer:

Havfruen sa...

Deilige vårbilder:) Ja, farger trenger vi nå.
Er i hyttebygda og her er det masse snø men i hjemmebygda er det snøfritt:) Så jeg har noe å se fram til.
Lykke til med blomsterkjøp:)
Klemmer:)

... sa...

Så deilig at det er nesten snøfritt hos deg. Her er gårdsplassen snøfri, men det er fortsatt for mye snø i hagen til at jeg får sjekket tilstanden på busker og trær.

Lykke til med blomsterkjøp, håper du finner noe vårlig og fint! Vi trenger virkelig farger å se på nå, ja :)

Nydelige bilder!

Ruths datter sa...

Ja er det ikke deilig at snøen er borte snart. Skal se over hagen i morgen jeg også.
Klem

miss marple sa...

Hei-hei!Innom for å nyte vakre bilder (som vanlig her på bloggen din)Godt å høre at våren er i anmarsj hos deg også,her regner det i bøtter og spann nå, og det er DEILIG!!Snøen forsvinner,og vårtegnene dukker opp overalt.Hærlig tid å gå imøte.Ha en riktig god uke videre♥

josimo sa...

Alltid så hyggelig og titte inn til deg og se de flotte bildene du legger ved.

Ønsker deg en god natt

Kamerasamleren sa...

Som jeg tidligere har sagt, så har du inspirert meg skikkelig til å gå på en oppgave som jeg har hatt tanker om i mange år. Dine bilder av fugler som er i vårt selskap store deler av året skal komme i mitt bildearkiv også. Denne sommeren skal jeg forsøke å realisere disse tankene og takker deg for den inspirasjonen.

God natt følger denne takken og hilsenen.

Mia sa...

Du är helt otrolig bakom kameralinsen! vilka knallbilder du har tagit av fåglarna. Måste vara skönt utan snön, och så mycket lättare att komma sig ut. Nu går vi mot en ny sesong, med ännu flera underbara bilder från dig :)

Stubbetufsa sa...

Blomster ute? Nå? (Store øyne: %l)

Evelyn sa...

Hei på deg :) ja nå begynner de å bli vår her hos meg også.. snøen forsvinner gradvis og de to siste dagene har vi virkelig hatt kjempe flott vær... litt gråere i dag, men likevell fint.

Deilig med farger nå etter en mørk vinter... gleder meg til å begynne ute jeg da etterhvert...

Så flotte bilder du har. koselig.

Ha en flott dag:):)

Klem

Kathrine sa...

Fin tid vi er inne i nå utover. Vi skal først nyte noen skidager på hytta i påsken, for der er det mye snø. Og etter påske, da håper jeg hagen er helt snøfri her også.
Fine gråspurver:)

Petrinetrollmor sa...

Deilige vårbilder. Her er det vinter enda, ute. Men ikkje inne, no skal det friskast opp med blomster og påskepynt og friske farger, for det trengs !

Ha en fin onsdag :))

Torilpia sa...

Må være deilig å kunne bevege seg ute uten å være redd for å gli og falle. Er nok ei stund til det her enda .. men vi aner noen få barflekker hist pist ..

Farger må man ha i disse dager ja .. har vært hvitt så lenge nå.

Herlige bilder :o)

Ha en super tirsdag - klemmer!

Lissie sa...

Herlig at snøen forsvinner hos deg og! Her var det bare litt igjen i går. Og de spylte mannen min vekk med høytrykksspyleren. For nå bare skulle han spyle terrassene! *ler*

Nydelig plante du har kjøpt deg!
Og som vanlig utrolig vakre bilder!

Ha en god dag videre
klem fra Lissie

Malys krok sa...

Dine fuglbilder er stadig like fine!
Ja du, det er deilig når snøen forsvinner, men det er det enda lenge til den gjør her. Vi har det lyst og fint, varmt og godt når sola skinner, men ikke noe tining enda, nei.
Så artig med Trixie - Bell som henter pleddene sine selv! Litt av en hund, må jeg si! Ha det godt! -Margit-

Anne-Berit sa...

Vakre fuglebilder igjen fra deg.Er ganske misunnelig på dere der sør(og vest)som er kvitt snøen.Her er det store snøskavler og nesten 75 cm. på marka her vi bor.Men vi har hatt et nydelig vær i dag,så vi får være takknemlig for det ihvertfall.
Ha en fin onsdag.Klem fra meg!

Elsa sa...

Herlige bilder i innlegget ditt.
Må si jeg er nesten misunnelig på dere som har fått bar mark allerede. Her går snøsmeltinga fryktelig tregt. Noen dager med sol og vind hadde nok gjort vei i vellinga med snøen.

Ha en fin dag:)

Refleksjon på livsvegen sa...

Heldig du som har så mange vakre fuglar rundt deg...