Koselig om du vil følge meg.

onsdag 2. desember 2009

Det kommer seg

Det ser ut som det blir en strålende dag i dag og.
Jeg kan ikke huske sist jeg har følt meg så bra som nå.
Var ute tidlig i morges . Himmelen sto i flammer, et vakkert syn .


Julen kommer sakte men sikkert på plass. 



Det er nesten som et under at jeg kan gå fort på tur uten å bli andpusten.
En ufattelig glede for meg
, så nå blir det litt pusling 
og en tur med Trixie Bell.
Jeg storkoser meg.
Husk desember gaven , du finner den her


1 kommentar:

Torilpia sa...

Koselige innlegg på rekke og rad her nå. Har ikke fått vært innom på noen dager - men nå har jeg kost meg med tekst og bilder :o)

Utrolig mange fine fuglebilder!

Bildet du tok av himmelen i dag tidlig var nydelig .. enn at det går an å få til slike farger der oppe :o)

Det er så godt å lese at du føler deg mye bedre. Da får du mulighet til å kose deg skikkelig i advents- og juletiden.

Ny header har du fått også - skikkelig julestemning med den nydeligste bloggehunden jeg vet om :o)

Ha en kjempefin onsdagskveld - klem!!