Koselig om du vil følge meg.

onsdag 23. september 2009

Det regner og det regner
Det er vel ingen tvil lengre , høsten er her for fullt. Jeg tok like godt å plukket meg en deilig bukett med roser. Får nok nyte den siste rest inne. Skal ha meg en deilig kopp cappucino og bare slappe av litt.
Skulle vel egentlig tent lys før jeg tok bilde, Men som den aldrende dame jeg er glemte jeg det i farten. Skal se om jeg får tatt en runde til alle dere som ligger så koselige kommentarer til meg. Ha en fin dag

14 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Lys eller ei, bildene er som vanlig slående vakre!
Må alltid innom hos deg og nyte frger og gode ord.

Klem

Helen sa...

Kos deg med kaffen og de flotte rosene.
Klem fra Helen

Villa von Krogh sa...

Vakre bilder!
Tror jeg skal unne meg noen blomster i dag selv...
Ha en fin dag videre!
Anine

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Lurt å plukke blomster inn, for da får du tatt flotte bilder inne også. Alltid koselig å titte innom bloggen din pga. de nydelige bildene. Jeg måtte se på profilen din for jeg huska ikke hvor du bodde siden du sa det var regnvær, for her hos meg er det strålende sol.Klem Jorunn

Anonym sa...

Hei.Så nydelige bilder.På Nordmøre regner det også.Har vart en del dager nå men får bare kose seg så godt som man kan.Ha en riktig fin kveld.Bodil...

Janne i Fagerlia sa...

Bildet ble fint likevel det......
Det er litt trøst å lese at det regner flere steder - her har slusene vært åpne siden begynnelsen av august, med unntak av noen få soldager. Det tærer litt på humøret og energien, men hva kan man gjøre......

Ruth Bernssen Bø sa...

Kos deg med rosene, og kaffien (er vel oppdrukken for lengst.... :-) )
Ha ein fin kveld.

Som mine dager er sa...

Hvis det er en trøst så høljeregner det her også. På andre uken. Eller kanskje den tredje ... Det er ganske så begredelig og det går utover humøret kjenner jeg. Enda godt vi kan plukke inn siste rest av sommer og sette i vaser og tenne lys for stemningens skyld. Det letter litt på humører ... eller MYE på humøret ;-)

Klem fra Marit

naturglede/Randi Lind sa...

Det var da vakkert uten tente lys. Hadde du ikke sagt det, så hadde jeg ikke tenkt på det:) Nyt din kaffe og god kveld til deg:)

Bestemor Drillo sa...

Kaffe og roser skal man ikke forakte ! Ha en fin kveld Laila !

Birgitta sa...

Vilka vackra rosor och andra blommor du har Det ser så mysigt ut.
Kram Birgitta

Margrethes hus og hage sa...

Regnet får vi ikke gjort noe med, men man får hygge seg inne med koselige ting i steden :)

Ønkser deg en fin morgendag! God natt :)

Hilsen Margrethe

Stubbetufsa sa...

Her regner det også! Og blåser.
Jeg plukket inn roser og andre blomster forledendag. Det er nok høsten, selv jeg må erkjenne det. Trærne er gule og orange.
Klem!

torleif ann karin sa...

Hei. Nå falt jeg pladask. Guri meg for ett fint sølvfat du har... heldige deg Laila som har det.

He-he, litt misunnelig ja.

Natta til deg:-D
Klem Ann<3