Koselig om du vil følge meg.

søndag 16. august 2009

Måsunger og litt til.

Se som måsungen har vokst . Den vandret rundt her i dag,
Den er begynt å fly, Veldig koselig å følge med
denne sjarmøren.
Moren sitter opp på skorstenen
Og følger nøye med avkommet sitt.
En flink og påpasselig mor.
I dag har vi faktisk rimelig bra vær her i Bergen, men i går regnet det i bøtter og spann. Jeg plukket inn en bukket roser for å ha litt kos og litt smak av sommer.
Tusen takk for ale hyggelige kommentarer jeg får fra dere. Setter veldig stor pris på det. Skal prøve å få tatt en runde til dere alle , bare formen kommer seg nå. Nå skinner solen, kanskje det hjelper på. Ha en strålende dag

11 kommentarer:

Unknown sa...

Hei
Det er noe spesielt koselig med bildene dine! Jeg elsker å ta en tur innom her og se på det du legger ut legger ut her.

Ps vi hadde forresten måseunger i en av altankassene nå i vår :o) Tre stykker, men en ble borte...
På taket hadde vi tjeld. Det er så hyggelig med litt liv rundt husveggene synes jeg.

Ønsker deg en fin dag.
Klem

ralfefarfars paradis sa...

Så stor den var blitt, rart med disse ungene de vokser så fort til;) nydelig bukett du hadde plukket;)
Ha en hyggelig kveld;)

irina sa...

...jøss tiden går....
du er jo rene naturfotografen jo.
God bedring til deg min venn !!
klem

Malys krok sa...

Ja det er skikkelig artig å følge med hvordan det går med de små nøstene. De som var her hos oss kom seg snart ned til havet, der var de jo like ved matfatet. Flotte roser og annet i hagen din fortsatt. skjønner at du ikke føler deg bra og vil med dette få ønske deg god bedring. Klem fra Margit.

Lunalei ;-) sa...

Hei! Jammen har ikke lille sjarmøren blitt mye større, ja!!! Buketten var nydelig - mine roser er ikke noe fine lenger, spørs om jeg må kjøpe meg en bukett til helga!
Håper formen raskt blir bra!
Klem fra Lunalu

Marie sa...

Flotte nærbilde av måkane!
Skal seie dei veks fort frå dei kjem utav egget som nokre fine små dundottar :)

Sola har vore framme litt her idag :)
Eg har hatt første arbeidsdag etter ferien i dag. Travelt, men kjekt å vere tilbake :)

Flittiglise Norway sa...

Så fine bilder:) Moro å se. Ha en fin kveld. Hilsen Lise

Marta sa...

Herlig :) Du får frem de fine trekkene hos måsen. Godt å se at de ikke blir plaget av naboen lenger..

Besta sa...

For noen flotte bilder. Alltid koselig å stikke innom hos deg.
Ha en fin uke.
Klem fra Marilyn

Alettesiriane sa...

Så nydelige bilder av måsungen.Ha en fin dag imorgen!

Bestemor Drillo sa...

Ja jammen har måsungen blitt stor! Fantastiske bilder som vanlig! God bedring!