Koselig om du vil følge meg.

onsdag 19. august 2009

Kunne ikke la være . Er han ikke utrolig søt?
Her går det fort ,noe som fikk meg å tenke på barnebarna.
Har hatt koselig besøk av mitt eldste barnebarn i dag. På søndag flytter hun til Spania for å gå på skole der i ett år. Det går så vannvittig fort dette. Det ene øyeblikket er de barn, Så plutselig er de myndig og på flytte fot.
Kan fremdeles kose meg med de to jentene her. Christina . Christina er heste jente fullt og helt
Gino hesten hennes er det viktigste i livet hennes.
Hun begynte på vidergående i dag.
Marie
Marie spiller fotball og bruker mesteparten av
fritiden på det.
De har begge to koselige blogger . Ligger på listen min .
Så her var tre av mine flotte barnebarn.
Ha en fin kveld.

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Nydelige barnebarn du har! Ja, tida går så altfor fort, så vi må nyte de stundene vi får med dem;) Ha en god kveld og klem fra meg!

Violetta sa...

Flotte jenter, absolutt! Marie er som snytt ut av nesa til bestemora. Kjempegøy å se! :)

sylysten sa...

Nydelige barnebarn ja;o)
Tia flyr avgårde i en vill fart, og de som har greie på det, sier den går bare fortere og fortere;o (skal det være smile, eller lei meg tegn her tro?)
Ha en fin kveld:o)))
Klem
Linda;o)

http://kalimerablogg.blogspot.com/ sa...

Sier som de andre her - nydelige barnebarn!
Åhh kjenner at jeg egentlig misunner ditt eldste barnebarn - tenk Spania du! Akk ja, den som var ung igjen, hehe.
Den tida er nok "gone"!
Ha en vidunderlig kveld.
Klemz til deg

Jorids BestemorBlogg. sa...

Se så fine barnebarn du har, og se på de flotte hestene da,som får godt stell av flinke hestejenter!
Bildene dine er bare helt perfekt da Laila!!

Stubbetufsa sa...

Flotte barn av barn!
Vi som har det er heldige!
Og tiden raser fortere forbi oss nå som vi er godt voksne. Det er rart.

Unknown sa...

Virkelig flotte barnebarn du har! Klem til deg!

Marie sa...

Fine ungdommar dette :)

Insektet på øvste bildet under er ei blomsterflue. Trur eg, er eg nesten sikker på....

torleif ann karin sa...

Skjønne ungdommer. Du må være stolt bestemor til disse vakre jentene.
Ønsker den en fin onsdagskveld.

Klem Ann<3

silje-sin sa...

Ja, det var noen vakre barnebarn! Kan tenke meg du er stolt av de! tida går veldig fort ja. Skulle ønske man kunne stoppe den noen ganger:) Ha en fin kveld! klem fra silje.

miss marple sa...

Så koselig innlegg om de hærlige
barnebarna dine..skjønner at du
er stolt av dem!
..Spania er drømmen til eldste-
mann her i huset også,starter opp
med valgfag i spansk nå og gleder
seg voldsomt-hehe...

irina sa...

Nydelige barnebarn..skjønner du er stolte av de. kan tenke meg du er den flinke farmora.

Stoooor klem

Ingun sa...

Flotte sporty jenter. Du har all grunn til å være stolt;-))

M sa...

Nydelige barn, du er RIK!!
Har ikke fått laget innlegget på 40+ bloggen om livsgledekonkurransen...det kommer!
Klem,M

Mitt hvite hus sa...

Hei Laila

Vil takke deg for gode og varme ord inne hos meg.. setter velidg pris på det...
Skjønne barnebarn du har... ja tiden går fort...og barna blir fort store.. har ikke barne barn enda jeg...

Håper dagen din blir fin..*
klemmer Kerstin

Balke gård sa...

Hei og hjertelig takk for hyggelig kommentar!! Og nå må jeg rose deg, for de tre flotte barnebarna dine!! For en gave!!! Stor klem fra Marianne

Kathrine sa...

Flotte ungdommer! Min eldste begynte på videregående på mandag. Yngste i 6.klasse. Som tiden flyr, snart flytter de vel ut...

Ha en fin fin torsdag:)