Koselig om du vil følge meg.

mandag 10. august 2009

Det er allerede blitt formiddag å enda har jeg ikke funnet fram
den store atrbeidslysten. Fikk tatt noen bilder av himmelen tidlig i morges . Det var en volsom forandring over kort tid. og til tider så skarpt lys at det var umulig å se .
Men praktfullt var det
Nå skal jeg gå igang med den fornuftige del av dagen. Skale lage god gameldags brun lapskaus i dag, da blir gubben fornøyd. Skikkelig ordentlig husmannskost det er noe for han .Han for lettere panikk når han ser masse krydder og alskens rare grønnsaker.

8 kommentarer:

Helen sa...

Vakker himmel!
Kos dere med lapskausen, det er snadder det!
Klem fra Helen

MariMaja sa...

Vakre himmel-bilder!
Lapskaus er kjempegodt....kos deg resten av dagen;)
Klem fra Maja

Ruth Bernssen Bø sa...

Flotte bilete av ein fin himmel.
Ha ein fin mandag.

Tovepia sa...

Må le av gubben din;) Det er nok flere menn enn kvinner som lett blir skeptisk til det de spiser;) Hils han fra meg å si at han får spise opp grønnsakene sine!! Flotte bilder! Klem fra meg

Magdalena sa...

heia,- takk for hilsen fra deg!

nydleige himmelbilder,- utrolig at det går an...
slikt må nytes,- håper du har det bra,- klem magny***

sylysten sa...

Nydelige bilder som vanlig;o)
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem
Linda;o)

Margrethes hus og hage sa...

For noen vakre bilder! Skikkelig flott himmel :)

Og gammeldags brun lapsgaus er kjempegodt, da :)

Ha en fin kveld! Hilsen Margrethe

Min stil sa...

Hei. Flotte bilder du viser. Og ang lappskaus, det er jo kjempegodt.
Ønsker deg en fin kveld.
Klæm fra Susanne