Koselig om du vil følge meg.

tirsdag 14. juli 2009

Nok en deilig sommerdag og jeg kan ikke annet en bare nyte
Så her er det blomster igjen. De rosa margerittene er nydelig , er litt usikker på om det er en sommerfugl eller et annet innsekt dette.
Pelargonia står i vakker blomst, er ikke så sikker på alle navnene,men for meg holder det at de er flott.
Er litt svak for denne gule rosen . Den har en litt mørk gul farge
Fairy er nydelig og veldig blomsterrik, Har en fire busker av denne . Har opplevete å plukke inn roser fra den så sent som 12 desember.
Klematisen som fikk gjennomgå tidligere i sommer, kommer nå for fullt Jeg har to farger i samme krukke. Kjøpt for tredve kroner stykke hosLidl det året de åpnet Her i Bergen.

3 kommentarer:

Nikoline sa...

Så nydelege blomsterbilder!
Har bilde av det samme insektet på siste innlegg eg også,men eg trudde faktisk det var ein sommarfugl...
Ei god sommarnatt til deg :0)

Anne Britt sa...

Blomsterbildene dine er bare helt nydelige! Jeg elsker dem. Ser ut som en sommerfugl på det første bildet. Så en lignende en her om dagen, den var også ensfarget, men lys turkis - det er jo så mange arter.

Jannickes Hjemmekos sa...

Flotte bilder du tar, så det er bare kjekt at du legger ut flere av dem.

Kols er anstrengende å leve med. I yrket mitt har jeg møtt på mange med denne lidelsen og samtlige har uttalt at det er så slitsomt. Ønsker deg god bedring. Klem fra Jannicke