Koselig om du vil følge meg.

fredag 17. juli 2009

MORGENSTUND

Tidlig fredag morgen og jeg sitter med min morgenkaffe alene å bare nyter stillheten . Eneste lyder er svak fuglekvitter .
Jeg trenger det pusterommet før dagen skikkelig begynner.
Så da nytter jeg tiden til å leke litt med bilder av mine kjære blomster Et lite knippe under som jeg har lekt litt med i paint shop pro. Denne rosen her fasinerer meg av en eller annen grunn. Den er så glødene ferskenfarget og jeg får liksom aldri nok.
Rosen under er en kryprose , tror den heter Tommelise.
Den er utrolig sjarmerende og gir et godt bunndekke
De to rosa har jeg ikke navn på men vakker er de.
Tilslutt en markblomst , vakker den og
Ellers føler jeg meg stadig bedre, får ikke gjort så mye ,men jeg tar små steg av gangen Jeg kommer til å legge ut Flere av mine funn fra Fretex, Finner du noe du liker så gi meg et ord Pris blir vi altid enig om. ps. Husk første trekning den 20 juli .du har enda tid til å være med
Ha en fin fredag

10 kommentarer:

torleif ann karin sa...

God morgen til deg Laila-Karin.
Nydelige roser du har, jeg likte godt den rosa nede til venstre. Men alle var utrolig vakre.
Ellers så er det trist å høre at du er syk. Jeg sliter selv med kroniske ryggsmerter, så vet hva du mener med utslitt av sykdom. Men pusten må jo være noe av det værste å slite med. Den er jo så livsnødvendig, og det er jo det vi vet, så forstår godt at du blir redd når det topper seg.

Ønsker deg en fin fredag og fortsatt god sommer.
Koser meg med bloggen din.

Klem Ann<3

Ruth Bernssen Bø sa...

Flotte roser, eg lika best den ferskenfarga. så fint å høyra at du er bedre.
God helg og ta vare på deg sjølv.

torleif ann karin sa...

Hei igjen Laila. takk for mange komentarer på bloggen min, hadde rotet det til, og så fann jeg ikke komentarene. Du spør om jeg har noe "farlig " innhold...Og det kommer du aldri til å finne på min blogg. Det er bare meg selv som har vært borti noe...må le litt av meg selv.
Sånn kan det gå med en "lite" datakyndig person...Men koser meg med blogging iallefall.

Klem Ann.

Mor og datter sa...

Hei hei!!
Takk takk for kommentaren, ja migrenen har vært ille- Har hatt det en god del år, kommer i perioder og styrke for å si det sånn. Og denne har tatt på! Hatt det i 3 dager nå og det er ikke levbart. Har ikke noe for det heller..Så må bare holde meg inne i ro og håpe på at det roer seg. MEn det har vel kanskje vært litt for mye ang jobb situasjon. Da smeller det jo i hodet-om det er noe som plager en..
Håper alt er bare bra med deg... :)
Stooor klem

Lunalei ;-) sa...

Så nydelige roser du har!!!
Det var godt å høre at formen har blitt bedre!
Håper du får en nydelig dag.
Klem fra Lunalu

Stubbetufsa sa...

Nydelige roser, som vanlig! Du er rosedamen!
Jeg gleder med til dine trekninger, for du har så fine gevinster!
Nå har vi det kjølig igjen, men det skulle bli varmere mandag. Får se hva man finner på i mellomtiden...

Anonym sa...

Du har mye flotte blomster rundt deg, og du er flink til å nyte dem, også. Akkurat som man skal. Vakre blomster er sjelebot, det. Ha ei fin helg, Laila! Klem fra Randi**

Tulip sa...

Nydelige roser med regndråper!

Så ille å lese om sykdommen din. Håper virkelig du blir bedre, og at du klarer å holde motet oppe:)

Klem!

Marie sa...

Herleg med ei lita morgonstund for seg sjølv før dagen er skikkeleg igong.

Nydelege roser :)
God helg :)

Living next to me sa...

Hei godt du er på bena igjen , jeg skrev ned navnene på rosene , vi har et bed utenfor sutea nede. spm har 2 roser men det er en diger busk som jeg ikke husker navnet på i farten vi må flytte for den tar alt lys og næring , den er fin men blitt enorm. åh så irriterende ikke huske hva det heter.laubær et eller annet tror jeg....og dit går ikke rådyrene , rart se de spise av rosebusker med digre torner, .
Godt å se deg på bena igjen, fant et par fine blogger idag, gjett hvem som hadde funnet de før meg...;O)