Koselig om du vil følge meg.

tirsdag 9. juni 2009

Salig rot og husmaling.

Endelig ble det malt , så nå satser jeg på å få alt på plass igjen i morgen
Nå er det fullt kaos med planter og møbler utover hele plenen
Fargen på huset er ikke den jeg ville valgt , men dette er det styret som bestemmer så det er bare å godta.
Takk for tilbakemeldinger på innlegget under
Jeg tenkte at jeg muligens var litt sær
Jeg har problemer med å forstå
en slik tankemåte.
Måkene har holdt seg i nærheten av det ødelagte reiret og knuste eggene i hele dag.Det sies at dyr lever kun på innstikt. Det har jeg veldig liten tro på. Vi har et variert dyreliv her , blandt andre har vi endene som holder trofast sammen. Jeg leste en plass at de er monogame og holder sammen hele livet.Jeg har et stort emaljefat stående på plenen ,der kommer endene og bader . hunnen ligger oppi og han ligger tett ved siden å passer på. Se som de koser seg. Her spises det Her synges det

Og her tenkes det! Og ellers så sporet jeg helt av , det skulle jo ikke skrives om fugler i dag. Slik kan det gå når tankene vandrer.

Klem fra Laila

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Hyggelig tankevandring dette, da;) Sannelig er det et fugleliv rundt deg. Jeg har for for tiden en linerle som går og tripper rundt på terrassen;)Ha en god dag!

Julies sa...

Hehe. Det er de frie assosiasjonene det blir et godt blogginnlegg av, vettu !

Havfruen sa...

Flotte bilder av endene. På innlegget under må jeg også kommentere...nei, jeg synes ikke naboen din kan gjøre dette!! Han kunne ha ventet til ungene var fløyet!!
Ha en flott dag og klem herfra:)