Koselig om du vil følge meg.

fredag 26. juni 2009

Blomster og atter blomster

Nå spretter det ut blomster i en voldsom fart . Hansa rosen kommer,

De nye rosene trives, men jeg så noe insekt på den som jeg ikke har peiling på

Jeg har virkelig sansen for denne rosen. Husker ikke navnet.

Og denne var vist en ny sort,sart og fin utrolig lekker

Det kommer nok til å bli mange bilder av denne ja. Veldig flott å bruke når jeg lager kort

Kosmosen er stor og flott

Denne hortensian er ny innkjøpt .

Mye blomster dette,kommer nok andre bilder når jeg blir litt bedre

4 kommentarer:

Orlaug sa...

Flotte bilder du viser...rosene dine er aldeles praktfulle!
Ha ei god helg og god bedring til deg!

Mira sa...

Tusen takk for award.Flotte rosebilder. Dumt vist du har fått utøy på rosene dine. Det er alltid noe.Håper du kommer deg snart.God helg til deg.

irina sa...

Ha en kjempefin helg kjære venn !!

Håper formen er bedre !!!

Klem

Margrethes hus og hage sa...

Roser er vakre, og absolutt et høydepunkt om sommeren! Jeg blir aldri lei av rosebilder :)

Ha en fin helg. Hilsen Margrethe