Koselig om du vil følge meg.

onsdag 6. mai 2009

Noe å glede seg til .

Noen vil nok synes det er merkelig, men jeg gleder meg til fredag, da kommer det container i borettslaget. Vi får kastet alt som har samlet seg opp. Noen kaster og kaster mes andre slik som meg står på hode i containeren og finner skatter. Så noen naboer tar mitt rot og jeg tar deres .
Jeg har allerede sikret meg en gammel hagebenk. Den skal pusses og males , så får den en fin plass inn til hekken. Har planene klare. Utrolig hva man finner. Disse flotte tallerkene og store fat kommer og fra container. De står i tallerken hyllen min. det vil si noe av det. Er de ikke flotte? Ikke rart at jeg gleder meg.

1 kommentar:

Torunn sa...

Så morsomt da! Å bytte litt skrot :-)

Min lommebok er konstant tom den.... skal jo baaaare innom hagesenteret en tur....eller to,,,sukk :-)